Reklamační řád

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží, zakoupeného v internetovém obchodě www.gbhokejsport.cz

 

Reklamační řád se řídí těmito podmínkami:

  • na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta v délce trvání 24 měsíců, pokud je tomu jinak, vyplývá tato skutečnost ze záručního listu, který je součástí dodávky zboží
  • záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží odběratelem
  • záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které souvisí s jeho funkčností, užitými a estetickými vlastnostmi
  • záruka se nevztahuje na vady výrobku způsobené chybným provozem, neodborným zacházením či vnějšími událostmi
  • odběratel je povinen dodané zboží prohlédnout a o zjištěných vadách písemně informovat dodavatele a to v lhůtě do tří dnů od převzetí zásilky
  • v písemné zprávě musí odběratel uvést zjištěné závady a způsob jakým se projevují
  • oprávněnost reklamace posuzuje vždy přímo výrobce konkrétního produktu či jeho přímý distributor v ČR
  • k reklamaci je nutné přiložit kopii faktury a doklad o zaplacení zboží
  • dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 1 měsíce od uplatnění reklamace, pokud nebude stanoveno jinak

 

Při uznání reklamačního nároku je možné:

  • výrobek vyměnit za nový, nezávadný kus
  • poskytnout na závadný výrobek slevu a odběrateli jej ponechat
  • výrobek opravit na náklady dodavatele
  • vrátit odběrateli již zaplacené peníze v plné výši

Veškeré reklamace je nutné uplatňovat buď písemnou formou – zasláním reklamace na adresu: Ing. Ondřej Gebhart, Pod Václavem 2176, 269 01 Rakovník nebo v elektronické formě na e-mailovou adresu:info@gbhokejsport.cz

Vrácení a výměna zboží

Odběratel má podle zákona (§ 52 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů) právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Dále k vrácení či výměně zboží dochází například v případech, kdy odběratel neodhadl správnou velikost, nevyhovuje mu barevná kombinace zaslaného výrobku či nastal podobný omyl. Celý proces se řeší individuálně podle situace, záleží na domluvě dodavatele s odběratelem a s řešením musí souhlasit obě strany. Po navrácení zboží dodavateli obdrží odběratel zpět zaplacené peníze, nebo nový výrobek s vyhovujícími parametry.

Při procesu vrácení či výměny zboží musí být dodrženy následující podmínky:

  • zboží nesmí být použito
  • zboží musí být navráceno v původním obalu
  • ke zboží musí být přiložena kopie zasílané faktury
  • zboží musí být zasláno jako obyčejný balík, dobírkový balík dodavatel nepřijme
  • nelze vracet zboží, které bylo upraveno podle přání odběratele (speciální design masky, betony s vyšitou jmenovkou apod.)

Formulář pro odstoupení od smlouvy / výměnu zboží / reklamaci ke stažení zde: formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy-vymenu-zbozi-reklamaci